سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های خاکریز
قالب وبلاگ
لینک دوستان

ایزابل فاسد از موسوی خیلی محبوبتر است !

نظر جالب یک عضو طیف اصلاحات : 
سجادی گفت: "طی تمام حضور اینجانب در ایران و در تمام نشست و برخاست هایم با طیف‌‌های مختلف متوجه شدم بخشی از مردم که سال گذشته در تب تند «میرحسین موسوی» می سوخت اینک در فراق «ایزابل» مبتلا به تب شده است."
یکی از عناصر اصلاح‌طلب که اکنون در خارج از کشور زندگی می‌کند، تاثیرگذاری یک شخصیت فاسد تلویزیونی را بیشتر از میرحسین موسوی و مهدی کروبی ارزیابی کرده است .
"داریوش سجادی" در مطلبی که در وبلاگ شخصی خود نوشته، با اشاره به سفر چند هفته قبل خود به ایران، با اینکه "در حال حاضر دیگر رسانه‌های ماهواره‌ای نظیر بی‌بی‌سی برای مردم در داخل کشور جاذبه ندارند"، به مرگ جریان فتنه اعتراف کرده است .
وی همچنین درباره وضعیت فعلی سران این جریان، به مقایسه محبوبیت آن‌ها با یک شخصیت فاسد در سریال‌های تلویزیون صهیونیستی "فارسی1" پرداخته و نوشته است: طی تمام حضور اینجانب در ایران و در تمام نشست و برخاست هایم متوجه شدم بخشی از مردم که سال گذشته در تب تند «میرحسین موسوی» می سوخت اینک در فراق «ایزابل» مبتلا به تب شده است !
سجادی درباره علت ریزش شدید مخاطب در میان شبکه ‌های فارسی ضدانقلاب هم اظهار داشته است: علی رغم برخورداری از آن همه امکانات و ظرفیت های بالای انسانی و تکنولوژیکی، در کمتر از دو سال آنچنان مبتلا به افت محتوا و افت مخاطب شده که لازم می بینند مدام «کسری ناجی» را مقابل دوربین بفرستند تا به مخاطب بگوید: به حضرت عباس ما بی طرفیم .
این اصلاح‌طلب خارج ‌نشین در پایان این یادداشت هم با تاکید بر اینکه جریان فتنه از ابتدا مساله‌ای جدی نبود، تاکید کرده است: از ابتدا هم نباید منتظر کمترین فرجامی برای این جنبش که می‌خواست با بادکنک هوا کردن و اتو به برق زدن حکومت ساقط کند، بود و به آن دل می‌بس .

نوشته شده توسط میرنادرهاشمی مهر 17/6/1389:: 2:44 عصر


[ پنج شنبه 89/6/18 ] [ 10:3 صبح ] [ امین ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By امین :.