سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های خاکریز
قالب وبلاگ
لینک دوستان

در سالهای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، یعنی هنگامی که امام خمینی به طور صریح روی فعالیت های غیرمسلحانه و انقلاب مبتنی بر آگاهی توده تاکید داشتند، آقای هادی غفاری مردم را به «مصادره سلاح» از پاسبان ها دعوت می کرد [1]؛ یا به عنوان مثال، در راهپیمایی ها با تقلید از شعارهای مجاهدین خلق، شعار «تنها ره رهایی، جنگ مسلحانه» را برگزیده بود. هنگامی که به ایشان تذکر داده می شد که این شعارها مورد پذیرش امام نیست، با این انتقادات به تندی برخورد می کرد[2].

پس از انقلاب، آقای غفاری به عنوان نماینده مردم وارد مجلس شورای اسلامی شدند. یکی از موارد برخورد خشونت آمیز ایشان در مجلس، ماجرای حمله به صباغیان و معین فر (از نیروهای ملی مذهبی) است. معین فر داستان این حمله را این طور بازگو می کند: «حضار جلسه ملاحظه کردند که حدود 10 نفر از نمایندگان محترم بر سر آقای صباغیان ریختند و با ضربات مشت و لگد ما را مضروب و مصدوم کردند. خصوصاً حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای هادی غفاری با خارج ساختن کفش از پای خود و کوفتن های مرتب بر سر و صورت و بدن اینجانب گوی سبقت را از دیگران ربودند. ایشان همچنین فحش های عرضی و ناموسی زن، مادر و خواهر نثار من کردند که مستوجب حد است» [1].

پس از آنکه در دو دهه اخیر شورای نگهبان چند بار صلاحیت ایشان را برای شرکت در انتخابات تایید نکرد، تا مدتها خبر زیادی از ایشان منتشر نمی شد؛ تا اینکه ناگهان در سال 88 در جریان انتخابات ریاست جمهوری، آقای غفاری مجدداً به یک چهره خبرساز تبدیل شد. ابتدا سخنرانی های آکنده از سیاه نمایی ایشان در جمع هواداران مهدی کروبی در کانون توجهات قرار گرفت [2]. پس از انتخابات، آقای غفاری که روزگاری خود را در خط ولی فقیه معرفی می کرد، طی یک سخنرانی در حضور مهدی کروبی توهین های بی سابقه ای را متوجه رهبر انقلاب کرد و اثبات کرد که التزامی به ولایت فقیه ندارد [3]. سپس، عکس های وی در راهپیمایی های جنبش سبز منتشر شد:

اما جالب ترین خبر در این میان، ماجرای کشف انبار سلاح و مهمات در مسجد ایشان بود [4]. پس از این ماجرای اخیر، هادی غفاری ظاهراً سعی می کند موضع گیری خاصی انجام ندهد و کمتر در کانون توجهات قرار می گیرد.


-- فتنه 88 بیش از هر چیز آزمون ولایت پذیری بود. کسانی که امروز مدعی همراهی با ولی فقیه هستند، بدانند که سوابق آنها هر چه باشد ، به گرد پای هادی غفاری و محتشمی پور هم نمی رسد. کسانی که در راه آرمان های انقلاب اسلامی مجروح شده اند؛ و در زمان تبعید امام در نوفل لوشاتو افتخار همراهی ایشان را داشته اند.

امروز برخی از این جوانان مدعی ولایت مداری، با حرکات خودسرانه خود قطعاً از مسیر تبعیت از ولی فقیه زمان منحرف شده اند، چرا که مقام معظم رهبری بارها و بارها در برابر حرکات دشمن دستور به سکوت و پرهیز از حرکات خودسرانه داده اند. کسانی که به چنین حرکاتی دست می زنند (با فرض اینکه نفوذی نباشند،) یا بیانات رهبر انقلاب را نشنیده اند، یا اینکه خود را به نشنیدن می زنند، یا اینکه تبعیت از این دستورات را وظیفه خود نمی دانند! برای مثال، مگر رهبر معظم انقلاب به صراحت نفرموده اند که «بارها گفته‌ام، باز هم تکرار مى‌کنم؛ من معتقدم که جوان مملکت بایستى در همه میدانها حضور و آمادگى داشته باشد؛ منتها با انضباط... مگر من بارها نگفته‌ام در اجتماعات کسانى که مخالفند، هیچ کس نباید رفتار خشونت‌آمیز داشته باشد؛ چون این ، دشمن را خوشحال مى‌کند. بارها ما این حرف را گفتیم ، چرا گوش نکردند؟! چرا گوش نمى‌کنند؟! حتّى اگر یک حرفى که خون شما را به جوش مى‌آورد به زبان آورند - مثلاً فرض کنید اهانت به رهبرى کردند - باز هم باید صبر و سکوت کنید. اگر عکس مرا هم آتش زدند و یا پاره کردند، باید سکوت کنید» .

درست است که نداشتن کارت بسیج نشانه بسیجی نبودن نیست ، اما اگر کسی نیت مبارزه با اغتشاشگران را داشته باشد ، «باید» با پذیرش نظم و انضباط و فقط در مواقع ضرورت با تشخیص فرمانده بسیج وارد میدان مقابله با آشوبگران شود. هر عملکردی خارج از این چارچوب، قطعاً با اوامر رهبر انقلاب در تناقض است. رابطه بسیجی با رهبر، رابطه پیرو با ولی امر است ، نه رابطه فرزند با «بابا»! هر کسی که ادعای ولایت پذیری دارد، باید گوش به فرمان ولی فقیه باشد. در غیر این صورت، «مهم و مغرور و بزرگ» دانستن نفس ممکن است انسان را به راهی بکشاند که هادی غفاری یک بار آن را پیموده است. متاسفانه سمپتوم های اولیه این بیماری را می توان در دیگر رفتارهای این طیف (نظیر فحاشی های بی محابا به مجلس، قوه قضاییه، مجمع تشخیص و شهرداری) مشاهده کرد.
منبع : جهان نیوز

حرف خودم :
قابل توجه دوستانی که کشته مرده مطالب حسین قدیانی میباشند ؛ میاد صراحتاً مینویسه تو هیچ ارگانی نیستم ولی روزهای اغتشاشات قفل فرمونم همیشه همراهمه !! اون رو من به شخصه خودشو قبول دارم که اون قفل فرمونش به ناحق به کسی نمیخوره ، ولی یک لحظه فکر کنید اگه این گفتمان همه گیر بشه (مثل قضیه فحاشی به فائزه هاشمی) هرکسی به اسمه بسیجی با یه من ریش به مخالفین حتاکی کنه یا با قفل فرمون بره تو خیابون بدون هیچ دستور و حکمی چه بلایی سره بسیج میاد ؟! چه بلایی سره مردم بیچاره میاد ؟! هم از بسیجی کتک میخورن هم از اغتشاش گر کتک و سنگ میخورن ...

علی اکبر محتشمی پور و هادی غفاری در محضر امام ، نوفل لوشاتو


[ پنج شنبه 89/12/12 ] [ 8:33 صبح ] [ امین ] [ نظرات () ]

                              بسم الله الرحمن الرحیم

                      لا حول و لاقوة الا بالله العلی العظیم

بار دیگر منافقان کوردل پیراهن فتنه را تجدید کرده و با تلبس آن به بهانه حمایت از از مردم مصر روز 25 بهمن را عرصه فتنه و آشوب قرر دادند ... لیکن به مصداق و لا یحیق مکر السیئ الا باهله شر این مکر و حیله به خودشان بازگشت و بیش از پیش شرمساری و روسیاهی آقایان موسوی و کروبی و همراهان داخلی و خارجی شان رقم خورد. و باز این اطمینان حاصل گردید که درخت طیبه انقلاب اسلامی ایران را بیمی از چرخ غدار نیلوفری و سبزک هرز نیست.
 
  کوردلان برآنند که به خیال خام خود درخت برومند طیبه اقلاب را ضربتی سخت زنند یریدون ان یطفئوا نور الله بافواههم لیکن غافل از آنکه این اقدام آنان بی آنکه خود بفهمند نمایش اقتدار نظام توانمند جمهوری اسلامی خواهد بود و پیام والای آن را بیش از پیش بسط خواهد داد که و یأبی الله الا ان یتم نوره ولو کره الکافرون.

ما وبلاگ نویسان سرویس پارسی بلاگ نیز همگام با ملت فهیم ایران اقدامات خائنانه آقیان کروبی و موسوی و همراهان آنان را که سعی در تضعیف نظام اسلامی داشته و منجر به شهادت دو تن از بسیجیان برومند این مرز و بوم و مجروحیت عده ای از هموطنانمان گردید را محکوم نموده و از آنجا که از سویی جزاء السیئة سیئة مثلها و از دیگر سو سران فتنه بارها و بارها نشان داده اند که مغز کوچک و همت ناقصشان را یارای درک کرامت و بزرگ منشی نظام اسلامی نیست   از مراجع محترم قضایی خاصه ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت الله لاریجانی قاطعانه خواستار بازداشت، محاکمه و اشد مجازات سران فتنه به اتهام فساد فی الارض هستیم و براستی هیچ مصداقی جز مفسد فی الارض زیبنده آقای کروبی و موسوی نخواهد بود. بی تردید محاکمه سران فتنه و خلع لباس آقای کروبی و در نهایت اشد مجازات آنان، چشمان دوستداران نظام اسلامی را روشن ساخته و دسیسه های دشمنان دین را بیش از پیش نقش بر آب خواهد ساخت.

 

وَاللّهُ غَالِبٌ عَلَى أَمْرِهِ وَلَکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لاَ یَعْلَمُونَ. 


Community bloggers collective statement condemning the actions of heads intrigue Blog


Name of God. 

 
  Ella La Laqvh around Ballh al Alzym 

 Cordell hypocrites once again renew shirt and intrigue with the Tlbs pretext of supporting the people of Egypt on 25 Bahman realm of intrigue and chaos were Qrr ... . But the evidence of deception and La Yhyq Alsyy Ella Bahlh rid themselves of this deception and cunning than ever returned and embarrassment Rvsyahy Mr. Mousavi Karroubi and their fellows and foreign varieties eat. . And again this ensure that the tree was Tayebeh afraid of the Iranian Islamic Revolution Wheels and Lily Ghdar Sbzk not weed .

 

. Cordell drive their illusion that the tree Rights Task Tayebeh Aqlab hard to do it Yrydvn Ytfyva Allah Noor Bafvahhm unaware of the action but they understand their views without authority system will empower the Islamic Republic and its noble message more than ever will be expanded and troubleshooting that Allah Ella Ann even Ytm Nvrh Alkafrvn Korea. 

. Our Bloggers Blog Community Service along with the treacherous actions of the Iranian nation Fahim Qyan Karroubi and Mousavi and their companions who had tried to undermine the Islamic system and led to the martyrdom of two of Basij Rights in this land and injured a number of our countrymen have been Because the sentence and hand Jza’ Alsyyh Syyh parables and intrigue heads the other hand repeatedly shown that a small brain and the Yara Naqsshan efforts to understand the dignity and gentlemanly regime is respected authorities, particularly the judicial head of the judiciary Prophet Ayatollah Larijani strongly demanded arrest, trial and punishment of corruption charges of seditious leaders are corruptor and indeed no other than blatant corruption on earth and becoming Mr. Karroubi will Mousavi
. No doubt the leaders tried intrigue and disarm Mr. Karroubi clothes and eventually their punishment, the eyes of lovers of the Islamic regime and the conspiracies of enemies made it clear more than ever the role of religion will make the water. 

 

. Ali Mrh Vlkn most dominant Vallh Alnas La Ylmvn.


[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 6:45 عصر ] [ امین ] [ نظرات () ]

نمایندگان مجلس بر خلاف برخی ادعاهای مطرح شده بین یک میلیون 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان در ماه حقوق دریافت می کنند .

به گزارش خبرنگار جهان در فیش حقوقی این نماینده مجلس مشاهده می شود که پایه حقوق وی
، یک میلیون و
 694 هزار و 427 تومان، حق عائله مندی 51 هزار و 516 تومان و حق اولاد 26 هزار و 712 تومان است .

از نماینده 49 هزار و 419 تومان به خاطر غیبت ساعتی ، 35 هزار و 555 تومان به خاطر بیمه، 152 هزار و 498 تومان بابت
بازنشستگی و
 122 هزار و 137 تومان به خاطر مالیات کسر شده و درواقع کسورات وی 359 هزار و 
622 تومان است.

خالص دریافتی این نماینده یک میلیون
 413 هزار تومان است.
برخی از نمایندگانی که عضو هیئت علمی دانشگاهها هستند به خاطر حقوق کم مجلس ترجیح می دهند
که از دانشگاه حقوق بگیرند چرا که حقوق دانشگاه بیشتر از حقوق مجلس شورای اسلامی است
.
یک عضو هیئت رئیسه مجلس در همین رابطه به خبرنگار جهان گفت که در دی ماه امسال
یک میلیون و
 800 هزار تومان حقوق دریافت کرده است .
 
حقوق نمایندگان چقدر است؟

خوب این خبری بود که درسایت جهان نیوز منتشر شده بود ؛ اینها هم چندتا از نظراتی است که در پایین همین مطلب خوانندگان گذاشتند :
سلام
به نظرم در فیش چند اشکال وجود دارد
و برخی از حقوق قانونی نمایندگان در آن نیست
1: حق سفر
2:حق سفره
3:کارایی (کارانه)
4:اضافه کاری
5:حق کارشناسی
5:حق جایگاه
6: ...
به نظرمی رسد یک فیش حقوقی دیگر علاوه بر این فیش حقوقی وجود داشته باشد مثل خیلی از ادارات دولتی

  1389-11-11
آرزو میکنم همه ایرانی ها نماینده مجلس شوند.
1389-11-11
سلام . معلم بازنشسته با مدرک فوق لیسانس هستم .حقوقم 650.000 تومان وهزینه زندگیم با 2 دانشجو ی آزاد ماهیانه 1.500.000 تومان است .
1389-11-10

 

  قضاوت رو به خودتون میسپارم ...


[ دوشنبه 89/11/11 ] [ 1:13 عصر ] [ امین ] [ نظرات () ]

گروگانهای جمهوری اسلامی از اروپا سر درآوردند !

همسر و فرزند محمد مصطفایی، وکیل فراری سکینه آشتیانی برخلاف ادعای او مبنی بر گروگان‌گیری آن‌ها توسط جمهوری اسلامی ایران، در نروژ به او ملحق شدند .
فرشته حلیمی، همسر محمد مصطفایی وکیل فراری سکینه آشتیانی و دختر هفت ساله این وکیل در نروژ به مصطفایی ملحق شدند .
این سفر در حالی انجام شد که پیش از این، وکیل فراری در سناریوی خود مدعی شده بود که همسر و فرزندش در خطر هستند و مسئولان جمهوری اسلامی ایران، همسر و فرزندش را برای فشار به او جهت بازگشت به ایران گروگان گرفته‌اند !
گفتنی است محمد مصطفایی، وکیل مدافع سکینه آشتیانی که به حکم سنگسار محکوم شده است، دو هفته قبل از ایران حارج و به یکی از کشورهای اروپایی پیوسته است .

همسر و فرزند محمد مصطفایی 


[ چهارشنبه 89/6/24 ] [ 4:9 عصر ] [ امین ] [ نظرات () ]

ایزابل فاسد از موسوی خیلی محبوبتر است !

نظر جالب یک عضو طیف اصلاحات : 
سجادی گفت: "طی تمام حضور اینجانب در ایران و در تمام نشست و برخاست هایم با طیف‌‌های مختلف متوجه شدم بخشی از مردم که سال گذشته در تب تند «میرحسین موسوی» می سوخت اینک در فراق «ایزابل» مبتلا به تب شده است."
یکی از عناصر اصلاح‌طلب که اکنون در خارج از کشور زندگی می‌کند، تاثیرگذاری یک شخصیت فاسد تلویزیونی را بیشتر از میرحسین موسوی و مهدی کروبی ارزیابی کرده است .
"داریوش سجادی" در مطلبی که در وبلاگ شخصی خود نوشته، با اشاره به سفر چند هفته قبل خود به ایران، با اینکه "در حال حاضر دیگر رسانه‌های ماهواره‌ای نظیر بی‌بی‌سی برای مردم در داخل کشور جاذبه ندارند"، به مرگ جریان فتنه اعتراف کرده است .
وی همچنین درباره وضعیت فعلی سران این جریان، به مقایسه محبوبیت آن‌ها با یک شخصیت فاسد در سریال‌های تلویزیون صهیونیستی "فارسی1" پرداخته و نوشته است: طی تمام حضور اینجانب در ایران و در تمام نشست و برخاست هایم متوجه شدم بخشی از مردم که سال گذشته در تب تند «میرحسین موسوی» می سوخت اینک در فراق «ایزابل» مبتلا به تب شده است !
سجادی درباره علت ریزش شدید مخاطب در میان شبکه ‌های فارسی ضدانقلاب هم اظهار داشته است: علی رغم برخورداری از آن همه امکانات و ظرفیت های بالای انسانی و تکنولوژیکی، در کمتر از دو سال آنچنان مبتلا به افت محتوا و افت مخاطب شده که لازم می بینند مدام «کسری ناجی» را مقابل دوربین بفرستند تا به مخاطب بگوید: به حضرت عباس ما بی طرفیم .
این اصلاح‌طلب خارج ‌نشین در پایان این یادداشت هم با تاکید بر اینکه جریان فتنه از ابتدا مساله‌ای جدی نبود، تاکید کرده است: از ابتدا هم نباید منتظر کمترین فرجامی برای این جنبش که می‌خواست با بادکنک هوا کردن و اتو به برق زدن حکومت ساقط کند، بود و به آن دل می‌بس .

نوشته شده توسط میرنادرهاشمی مهر 17/6/1389:: 2:44 عصر


[ پنج شنبه 89/6/18 ] [ 10:3 صبح ] [ امین ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By امین :.